04.You're My Angel

 
Uh 妳是我的天使
起初十分甜蜜 如今卻已經中毒 像cola
雖然不平淡 但也不會有負擔
是穿得恰當就能被接受的衣架子
妳的性感不是來自單純的T恤
冬天戴著耳罩的妳超可愛
如綢緞般美麗的心 妳的皮膚也又白又嫩
我們絕對不會分手 
有時不懂我心的妳跟我約定
約定We ain't欲擒故縱
把瑣碎小事都告訴對方
沒有其他男人的介入 很完美
我甚至忌妒那照耀在妳頭上的陽光
別看其他男人一眼
因為我是妳的 妳擁有我 Like sistar
無條件的愛Like基督
 
 *Just fall in love 只要視線交錯 親吻妳
Just fall in love boy yeah 
You know that I love you girl
You know that I love you girl
妳看著我走著的這條路
開啟了天國之門
Just fall in love boy yeah 
妳是我的天使
 
You know I gotta move for the love
請賜予我能飛得比任何人更高的翅膀
偶爾感到辛苦 想要放棄時
只要能看一眼妳微笑的樣子就夠
Knock Knock knockin' on heaven's door x3
Yeah eh 妳是我的天使
Yeah 即便看百遍 千遍 萬遍都美麗
喔 妳是我的天使 令我瘋狂
All night long
妳是難以置信的存在
是我最初與最後的愛 我想獻上我的全部
不會重頭 是我此生唯一的天使Uh
在妳面前我總是脆弱的
坐立不安無法忍受一分一秒沒有妳
即便只有一天的生命 我的選擇仍是妳
妳只要像現在一樣握住我的手
Oh 我只要這樣就好 Uh 只要這樣就好
然後偶爾讓我看到就好
看看妳那全世界最美的微笑
 
Repeat*
 
Uh 妳是我的天使
 I can't live my life without you
Uh 完美的女人
It's a dream come true us being together
I must've done something right
to deserve you You're just my type
You're the closest thing that I've ever seen to a perfect human being
You must be an angel without wings
 
Just fall in love 
You know I gotta move for the love
請賜予我能飛得比任何人更高的翅膀
偶爾感到辛苦 想要放棄時
只要能看一眼妳微笑的樣子就夠
Knock Knock knockin' on heaven's door x4
Uh I need you girl
Stay by my side and never say goodbye 
And I love you girl Love of my life only girl on my mind
I'll be your buzz travel to infinity and beyond just for you
Only you, I can do anything for you
妳是我的天使
arrow
arrow
    全站熱搜

    夢泫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()